środa, 3 stycznia 2018

Happy New Year!



Witajcie w Nowym Roku!

Ostatnie dni były szalone! Nie miałam czasu na nic, a o blogu nie wspomnę. :(
Podsumowaliście poprzedni rok? Ja tak i wiecie co? Był słaby. Jedyne plusy to rozpoczęcie dalszej edukacji i założenie bloga. Nie znalazłam pracy, w moim życiu osobistym też było średnio i nie było żadnych szczególnych osiągnięć czy wyjątkowych sytuacji.

Ale...! Rok 2018 zapowiada się lepiej! Znalazłam pracę, planuję przeprowadzkę i ogólnie perspektywy są dużo lepsze. Czuję, że życie ucieka mi przez palce, a to strasznie mi się nie podoba. Czas na zmiany! Tak, tak wiem. Każdy tak mówi w pierwszego stycznia. Ale tym razem to nie czcze gadanie. TRZEBA DZIAŁAĆ!

Kochani! Nowy Rok minął, a ja Wam nie złożyłam życzeń! Szczęśliwego, dobrego i efektywnego Nowego Roku! Jak najmniej rozczarowań, a jak najwięcej sukcesów. Samych cudownych rzeczy, bo każdy rok powinien być wyjątkowy. Powodzenia i widzimy się już niedługo! :)



xoxo, 
OMG 

13 komentarzy:

  1. Dobre rozpoczęcie! Wszystkiego dobrego w 2018! ♥
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie 2017 połowicznie był wspaniały - wyszłam za mąż, zamieszkałam z mężem :) ale był i zły, dlatego z uśmiechem witam 2018 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to miałaś piękne chwile!
      Ale ja też z uśmiechem witam nowy rok - bo to nowy rozdział do zapisania :)

      Usuń
  4. thanks for sharing dear lovely posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za nowy rok i realizacje wszystkich planów ❤
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam mocno kciuki za Twój 2018 <3
    oraz powodzenia w blogowaniu życzę :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 One Masked Girl , Blogger