sobota, 23 grudnia 2017

Christmas time


Hoł hoł! WESOŁYCH ŚWIĄT! Spokojnych, w gronie rodziny i szczęśliwych. No i duuuużo wymarzonych prezentów! :)

Święta już widać na horyzoncie. Choinka stoi, pierogi gotowe. Tylko śniegu jakoś brak, podobnie jak czasu. Mimo tego, że doba skurczyła się z długich 24 godzin do bardzo, bardzo krótkich 24 jakoś znalazłam czas na chwilę dla siebie. Dlatego pomiędzy robieniem barszczu i sprzątaniem postanowiłam przedstawić Wam 4 moje propozycje na jutrzejszą wigilijną kolację. 


ZESTAW NR 1




Bluzka - TALLY WEiJL
Żakiet - Sinsay
Spodnie - TALLY WEiJL
Buty - DeeZee


ZESTAW NR 2





Sukienka - Secondhand
Buty - DeeZee


ZESTAW NR 3



Sukienka - Secondhand
Buty - DeeZee


ZESTAW NR 4




Sukienka - Vubu
Buty - DeeZee



A u Was jak przygotowanie? Wszystko gotowe? A może macie jakieś inne propozycje na 24 grudnia?




xoxo, 
OMG 

33 komentarze:

  1. Wesołych Świąt! :* Spodobała mi się pierwsza, druga oraz ostatnia propozycja stylizacji. Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawy. Trzeci mój ulubiony, choć brakuje mi dodatków ;)

    Wesołych Świąt!
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem postaram się bardziej! :)
      Wesołych Świąt! :*

      Usuń
  3. Chętnie ubrałabym się w zestaw trzeci, ale wszystkie są bardzo ładne.
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Czwarty zestaw jest fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwone szpilki bardzo mi się spodobały! Ładne paznokcie :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie zestawy wpadły mi w oko, także super!:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Czwarta stylizacja podoba mi się najbardziej! Sukienka ma świetny krój, a do tego kolor typowo świąteczny! :)
    Obserwuję! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie wyglądają genialnie ;)
    A czerwona sukienka to po prostu sztos! ♥

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne stylizacje!
    A 3 i 4 najbardziej mi się spodobały :)
    Pozdrawiam!

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne stylizacje ^^ Najbardziej podoba mi się pierwsza oraz czwarta *.* Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję! :)
    Pewnie, że tak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw 4 to mój faworyt ";) Piękna sukienka :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 One Masked Girl , Blogger