środa, 13 grudnia 2017

Grudniowe niezbędniki



Cześć kochani!

Grudzień to miesiąc, który kojarzy się większości z nas głównie z zimnem i śniegiem. Mimo to ja uwielbiam tę porę roku choćby dlatego, że można nosić grube skarpety i ciepłe, wełniane swetry. Istnieje także opcja zakopania się w koc z kubkiem herbaty i książką w ręku. Ten wariant wybieram najczęściej w zimne dni.

Dziś na tapetę biorę moje ukochane skarpetki i koce. Jestem maniaczką i jednego i drugiego. Babcia, która tworzy dla mnie cudne skarpety, obdarowuje mnie nimi każdego roku i dzięki temu powoli tworzy się moja mała kolekcja. Wszystkie robione są na drutach z włóczki i są mega przyjemne, a przede wszystkim ciepłe (a to dla mnie najważniejsze!).

Zarówno jedno jak i drugie idealnie nadaje się również na prezent świąteczny. Teoretycznie skarpety to przeżytek jako prezent, ale na pewno nie takie!

Pokażę Wam dziś moje 4 ulubione zestawy, a Wy dajcie znać, który podoba Wam się najbardziej. A może sami macie takie zestawy? Czekam na Wasz komentarze!



ZESTAW NR 1




Koc/Blanket - PEPCO
Skarpetki/Socks - Babcia 


ZESTAW NR 2


Koc/Blanket - PEPCO
Skarpetki/Socks - Babcia 


ZESTAW NR 3


Koc/Blanket - TXM
Skarpetki/Socks - Babcia 


ZESTAW NR 4


Antypoślizgowe podeszwy sprawdzają się świetnie!


Ktoś tu lubi mój koc!
Koc/Blanket - Allegro
Skarpetki/Socks - Allegro




xoxo, 
OMG 

50 komentarzy:

  1. Mam takie grube skarpetki teraz na sobie haha :D

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się drugi oraz trzeci koc ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczne skarpety na sobie jak w zestawie nr 4 ;D najbardziej podoba mi się nr 3 i 2 :)

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialne są co? Uwielbiam je! Noszę je zawsze w święta :D

      Usuń
  4. Ja bym nie przeżyła bez ciepłych skarpetek! Dodałabym jeszcze termofor i przepis na sobotni wieczór gotowy (:
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Termoforów akurat nie używam, ale czemu by nie zacząć? :_

      Usuń
  5. Podoba mi się! Stylizacja przyda się w chłodne dni;)
    Ponadto skarpetki są teraz w modzie. Im dłuższe, grubsze i z jak najbardziej komicznym wzorem, tym lepiej!:D Osobiście szaleję za tą modą.
    Może wzajemna obserwacja? -> staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta moda nigdy nie przeminie! Za wielką jestem maniaczką :)
      Jasne, że tak :)

      Usuń
  6. Popieram, koc lub futerko to teraz podstawa, Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przytulne zestawy. Obserwuję. Buziaki :*
    mój blog | mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog!
    Będę wpadać częściej :)
    prześliczny kotek :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! I zapraszam! :)
      Pozdrawiam również! :) :*

      Usuń
  9. Marzę o takich skarpetkach. Muszę sobie zamówić te z allegro.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocyki i grube skarpetki muszą być !

    Zapraszam do Siebie na nowy post !;)+ obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten niezbędnik z ostatniego zdjęcia najlepszy ;)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako kociara najpierw skomentuję, że wspaniały kotek :D a co do skarpet to tez uwielbiam takie puchacze itp, zwłaszcza w nich spać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z bliźniaków. Jest jeszcze jeden identyczny! :)
      A co do skarpet to uwielbiam w nich chodzić, bo na spanie jest mi za gorąco :)

      Usuń
  13. Hmm... chyba 1 i 2 najbardziej mi się podoba :)
    Uwielbiam ciepłe skarpetki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu ;D
    z przyjemnością obserwuję! :)
    Pozdrawiam!

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. I really like the dark blue blanket!!! *-* Nice post.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie skarpetki :). Uroczy kociak. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie skarpetki są urocze!! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    http://madziibunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. najbardziej podoba mi się zestaw 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatni zestaw mnie zauroczył :) Obserwuję ;D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie zestawy bardzo mi się podobają :)
    Fajniutkie koce, zwłaszcza ostatni.
    Wzajemna obserwacja? Zacznij <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciepłe skarpetki muszą być :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 One Masked Girl , Blogger