sobota, 16 lutego 2019

Haul Lumpeksowy: SUKIENKI





1. SPÓDNICA + T-SHIRT




Spódnica pomarańczowa: 5zł
Spódnica różowa: 5 zł
T-shirt (Marks&Spencer): 3 zł

2. SUKIENKI KREMOWA/BORDOWA 








Sukienka kremowa: 5 zł
Sukienka bordowa: 5 zł

3. SUKIENKA KOSZULOWA




Strasznie się gniecie - to jej jedyny minus... :(

Sukienka (Primark): 3 zł

4. SUKIENKA Z CEKINAMI







Sukienka: 7 zł

6. SUKIENKA ŚLUBNA?



Sukienka (ZARA): 6 zł



Któraś Was zainteresowała?
Dla mnie każda jest wyjątkowa. Zakochałam się na swój sposób w każdej z nich. :)

Zdjęcia i zakupy jesienne, ale.... już niedługo wracam na dłużej. Czuję, że dostałam nowej energii do działania. Czekajcie na więcej!




xoxo,
OMG 


11 komentarzy:

  1. Ostatnia jest bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie też każda jest wyjątkowa tak jak dla Ciebie :) Każda ma sobie to coś. W lumpku można dostać często takie perełki których nie ma w sieciówkach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Trafiają się perełki, których aż żal nie kupić :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Koszulowa sukienka jest genialna!!! Szkoda tylko, że tak się gniecie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest jej jedyny minus. :(
      Ale zakochałam się w niej i nie mogłam jej nie kupić :)

      Usuń
  4. I love the orange skirt and the white dress. Beautiful for the upcoming spring season!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Koronkowe sukienki są świetne, chociaż ta w pasy też mi wpadła w oko ♥
    Nie pomyślałabym że w second-handzie można kupić takie cuda ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, można! Nie zawsze można trafić, ale jak widać zdarza się :)

      Usuń

Copyright © 2016 One Masked Girl , Blogger