sobota, 10 lutego 2018

Haul Lumpeksowy: LUTY 2018



Cześć!
Musicie wiedzieć o mnie jedno: UWIELBIAM LUMPEKSY! Można tam znaleźć istne perełki. Tą "miłość" zawdzięczam koleżance, która mnie w to "wciągnęła". Teraz mogę powiedzieć, że ponad 50% mojej szafy to ubrania z second handów!
Tamten tydzień był dla mnie bardzo męczący, między innymi przez JEDNEGO człowieka w pracy. Nawiasem mówiąc, nie wiedziałam, że jedna osoba może aż tak zmęczyć! Właśnie przez ten ciężki czas postanowiłam go sobie jakoś chociaż trochę umilić. Pokażę Wam, co upolowałam.



Sukienka z New Look rozmiar 8. 
Cena: 8 zł


Ta sukienka miała nawet metkę, więc jest zupełnie nowa!


Sukienka WOW Couture rozmiar S.
Cena: 9 zł





Kombinezon z Top Shop rozmiar 36.
Cena: 5 zł




Mój mały pomocnik modowy :)
Spodnie dresowe z Atmosphere rozmiar 38.
Cena: 8 zł.





Sweter z H&M rozmiar S.
Cena: 5 zł 


Sweterek ostatni jest jeszcze przed wygoleniem także może nie wygląda za atrakcyjnie. Potrzebuję kilku minut, a będzie wyglądał apetycznie :)

W sumie na 5 rzeczy wydałam 35 zł. 

Jak podobają się Wam takie posty? A Wy chodzicie po lumpeksach? Uda Wam się upolować coś fajnego?
PISZCIE! :)



xoxo, 
OMG 

108 komentarzy:

  1. Te dresy bardzo mi się spodobały, chociaż kolor nie do końca mój :D Też mam takiego pomocnika, tylko, że rudego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor akurat mi pasuje. A materiał do tego przekonał mnie w 100%, że muszę je mieć :)
      Rude też są fajne! Ja mam dwa identyczne (bliźniaki) :D

      Usuń
  2. Ja bardzo lubię chodzić do lumpeksów, naprawdę można tam znaleźć mnóstwo fajnych i dobrych rzeczy :)
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten kombinezon, chociaż kolor raczej nie mój.
    tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny. A kolor mi akurat nie przeszkadza :)

      Usuń
  4. Sweterek z H&M ma przepiękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ale świetny kombinezon dorwałaś! czemu ja nie umiem buszować po lumpeksach :( zazdroszczę!
    katemi21.blogspot.com [KLIK]
    + obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia nauki. Też kiedyś nie umiałam, ale się nauczyłam :D
      Musisz chodzić to będzie ci coraz łatwiej szukać :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne rzeczy! Lumpeksy to idealne miejsca do znajdowania skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie umiem tak coś ciekawego upolować :) świetne rzeczy, ostatni sweterek super. O i kotek jest! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia wprawy. Chodź, a nauczysz się szukać. Też kiedyś nic nie znajdywałam ;)

      Usuń
  8. Mam taki sam różowy kombinezon, tylko mój jest z New Yorkera. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohh tak, też uwielbiam lumpeksy i większość moich ubrań jest właśnie stamtąd. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne perełki udało Ci się znaleźć ! Dresy i sweterek piękne są *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kombinezon cudowny! <3

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. oj ja czesto chodze i mamt to szczcescie, ze zawsze znajde cos ciekawego ;pp

    https://justemsi.blogspot.com nowy post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chodzę praktycznie co tydzień i zawsze coś znajdę :)

      Usuń
  13. Wszystkie rzeczy rewelacyjne! Widzę, że chyba mamy podobny styl :)
    Mój blog - Zapraszam
    Pozdrawiam, Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the jumper :)
    I follow your blog, can you check mine?
    www.prettyinpink.pt

    OdpowiedzUsuń
  15. Great selection!! like that 1st dress:)
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami w lumpie można kupić prawdziwe perełki :)
    mi najbardziej podoba się Twoja czarna sukienka i słodkie różowe dresiki :)
    pozdrawiam cieplutko <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe rzeczy :D

    http://klaudencja.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/klaudencjablog/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kombinezon i sukienka z New Look :*
    Ja jak idę do lumpeksu niczego nie mogę dla siebie znaleźć :(
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nic nie mogłam znaleźć, ale nauczyłam się szukać :) Kwestia wprawy ;)

      Usuń
  19. same perełki ;) oczywiście obserwuję ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam lumpeksy szczegolnie ze mozna za grosze dorwac naprawde swietne ciuchy! <3 Niestety w mojej okolicy nie ma zadnego lumpeksu dlatego moze jak przylece do Polski to pojde zajrzec do jakiegos :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj można, można! Zajrzyj i pochwal się co znalazłaś ;)

      Usuń
  21. Wow, mega perełki znalazłaś, ta różowa sukienka jest przepiękna <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To różowe to kombinezon, a nie sukienka ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  22. Great post dear, beautiful dresses :) ♥
    I'm following you, visit my blog ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasem faktycznie można znaleźć coś fajnego, ale ja nie lubię tam chodzić. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A mi się najbardziej podobają te spodnie dresowe, być może przez moją słabość do różu ;)
    Bardzo fajny blog, jeszcze tu zajrzę
    Zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz coś po sobie ♥
    ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś sama uwielbiałam chodzić do SH i tak jak Ty potrafiłam znaleźć wiele ciekawych perełek :) Teraz troszkę się to zmieniło, bo już od dłuższego czasu nie mogłam nic upolować no i przerzuciłam się na sieciówki.
    Sukienki wyglądają ciekawie :)
    A kombinezon piękny i w cudownym kolorze :)
    Spodnie również wyglądają na mega wygodne. A pomocnik przesłodki ;)
    Lubię sweterki, a ten jest w bardzo ładnym i nietypowym kolorze :)
    Tanioszka! A post jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jak chodzę to nie zawsze coś uda mi się znaleźć. Czasem wychodzę z pustymi rękami. :)
      Dziękuję, dziękuję i dziękuję! :)

      Usuń
  26. Fajne łupy ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Very cool!! Have a great day doll!

    New follower!
    ❤ Mary María Style ❤

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj tak masz racje w lumpeksach można znaleźć prawdziwe perełki, ja jak zawsze byłam to koleżanka wychodziła z całą siatką a ja nie upolowałam nigdy nic :D Do tego trzeba mieć chyba dar :D Pozdrawiam i obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj perełki i to jakie! :)
      Kwestia wprawy :D
      Buziaczki :*

      Usuń
  29. Lovely Haul! I like the second dress so much! <3
    I follow your great blog dear, can you follow me back? :)
    Wish you happy Valentine's Day! xx

    Visit me

    OdpowiedzUsuń
  30. i własnie za takie perełki uwielbiam lumpeksy!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  31. Sukienki pod mój gust wygrały <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/recenzja-fotoksiazki-prezent-last-minute.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietne zdobycze, u mnie nie ma zbyt wiele fajnych lumpeksow...
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Jej, ja myślałam że ten kotek to maskotka i że też go kupiłaś :D ha ha, uroczy, ja mam trzy koty jestem straszną kociarą! i tak samo jak ty uwielbiam lumpeksy, mam masę ubrań właśnie stamtąd i sama mogłabym otworzyć lumpeks w domu :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ten kotek to niezły łobuz! :D
      Też jestem kociarą i psiarą haha :D
      No to mówimy o tym samym. Ja też mogę otworzyć lumpeks w domu :D
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  34. beautifull suit dear i love you post ,keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  35. Great post,maybe follow for follow.
    http://goldeeenboy.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  36. Dorwałaś perełki :D
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, kochana rewelacyjne rzeczy dorwałaś! <3
    Zwłaszcza różowe dresy bardzo mi się podobają.
    Ahhh, uwielbiam takich słodkich modowych pomocników.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ten pomocnik zawsze jest pod ręką :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  38. jejku ja jakoś nigdy nie mogę trafić na fajne rzeczy w lumpeksach!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się nie zawsze udaje, nie przejmuj się :)

      Usuń
  39. Bardzo lubię odwiedzać lumpeksy, tylko trzeba mieć dużo czasu, chęci i cierpliwości. Wtedy można upolować prawdziwe perełki ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym czasem to niekoniecznie. Mi buszownie zajmuje bardzo mało czasu, bo jestem wprawiona ;)

      Usuń
  40. Very cool!!! Amazing post dear ❤️

    OdpowiedzUsuń
  41. Lovely dresses ☃ ❄

    Would you like to follow each other? Lemme know :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej! Świetny post,lubie kupowac w lumpeksach
    :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Na prawdę świetne rzeczy udało ci się 'upolować'. Ja osobiście nie mam takiego dużego szczęścia. Ale kiedyś zdarzało mi się częściej chodzić do tego typu sklepów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chodzę dość często i prawie zawsze coś upoluję ;)

      Usuń
  44. Oj tak, lumpki to także moja wielka miłość! Tak wiele za tak niewiele! I, w przeciwieństwie do ciuchów aktualnie dawanych w sieciówkach, nie wygląsam tak samo jak pół miasta! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! W większości masz też pewność, że się nie spiorą albo nie rozciągną, bo już były prane. Sprawdzony ciuch :D

      Usuń
  45. Uwielbiam lumpeksy ! Świetne "zdobycze" Bardzo mi się podobają sukienki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 One Masked Girl , Blogger