czwartek, 22 lutego 2018

Haul kosmetyczny: LUTY 2018



Cześć kochane!
Znacie to uczucie kiedy idziecie do sklepu po jedną rzecz, a wychodzicie z pięcioma innymi?
Zapraszam na moich "pięć zupełnie innych rzeczy".

kosmetyki do włosów - Jantar

1. DUO-MASKA 
Duo-Maska z wyciągiem z bursztynu do włosów bardzo zniszczonych.
Moje włosy bardzo szybko się niszczą. Wystarczy, że raz użyję suszarki czy prostownicy i już są w złym stanie. Mam nadzieję, że ta maska pomoże moim biednym włosom.

Cena: 9,99 zł


2. SZAMPON
Szampon z wyciągiem z bursztynu do włosów zniszczonych.
Jeżeli kupiłam maskę to czemu nie wypróbować szamponu? Słyszałam wiele pozytywnych opinii o Jantarze, więc liczę na efekty. Użycie po szamponie maski mam nadzieję, że tylko wzmocni pozytywne rezultaty.

Cena: 6,99 zł


3. SUCHY SZAMPON
Suchy szampon z wyciągiem z bursztynu do każdego rodzaju włosów. 
Ten produkt to oznaka mojego lenistwa. Moje włosy nie są typem "przetłuszczających bardzo szybko". Ale czemu nie przedłużyć ich świeżości choć o jeden dzień?

Cena: 7,99 zł





maski do twarzy

1. ANIMAL MASKS
Maseczka odżywcza do twarzy WYDRA.
Moda na maseczki zwierzęce w pełni, a więc skusiłam się i ja. Tą akurat dorwałam w Biedronce i jest ona z firmy PUREDERM.
Mam nadzieję, że ta maseczka choć trochę odżywi moją suchą twarz.

Cena: 7,95 zł.



2. CRAZY MASK
Crazy Mask. Oczyszczająca maska w płacie 3D. Kotek.
Oczyszczenie twarzy jest bardzo ważne. Czemu nie być przy tym modnym?
Ta maska jest z firmy BIELENDA, a do tej firmy akurat mam zaufanie, więc liczę na efekt!

Cena: 11,99 zł





skarpety złuszczające

Uwielbiacie mieć gładkie stopy? Ja tak samo. Dlatego co jakiś czas stosuję skarpetki złuszczające. Latem raczej tego nie robię, bo nie wygląda to estetycznie. Zimą - jak najbardziej.
Tę firmę wypróbowuję pierwszy raz. Wcześniej stosowałam inne i byłam zadowolona i mam nadzieję, że teraz też tak będzie.

Cena: 7,99 zł

_______________________________________________


Miałyście któryś z tych kosmetyków?
Polecacie?
A może odradzacie?
PISZCIE!
Czekam na Wasze opinie :)


xoxo,
OMG 

32 komentarze:

  1. Świetny haul. Ja osobiście jestem posiadaczką długich włosów i wszystkie produkty Jantar są jakby dla nich stworzone, więc polecam je wszystkim. <3 Zaciekawiły mnie bardzo te maseczki, mają bardzo oryginalne opakowania. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam długie włosy, więc mam nadzieję, że się sprawdzą :)
      Już niedługo zdam relacje z maseczek :D

      Usuń
  2. Bardzo fajne zakupy :) Produkty Jantar kiedyś stosowałam a maseczki do twarzy muszę wypróbować.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Zadowolona byłaś z tych produktów?
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ostatnio kupiłam tę wydrę, ale nie miałam jeszcze okazji wypróbować ;)
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam maseczki do twarzy, a szczególnie te zwierzęce :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi też przypadną do gustu :)

      Usuń
  5. Jestem ciekawa tego szamponu do włosów ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji testować ani jednej rzeczy, ale Jantar znam z innych blogów i strasznie wiele osób poleca :)
    Maseczki wyglądają przeuroczo :) Muszę se w końcu kupić jakieś zwierzątko ;p
    A co do tej zasady to rzeczywiście czasami mi się tak zdarza, ale to jedynie jak pieniądze na to pozwolą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego też skusiłam się na Jantar, bo poleca je tyle osób.:)
      I są mega urocze!:)

      Usuń
  7. Urocze maski, muszę sobie takie kupić. :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing post dear ❤️Have a good day 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Jantaru miałam tylko wcierkę i bardzo ją lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również używam kosmetyków Firmy Jantar i u mnie się świetnie sprawdzają :)
    Zapraszam do mnie :) Może wzajemna obs? :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawią mnie produkty firmy Jantar, bo dużo o nich słyszę...
    Super haul ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam kiedyś wcierki jantar była ok :)
    A Maseczki są cute <3

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mnie ciekawią te maski :) muszę wypróbować!
    udanego dnia kochana <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę te maski wypróbować ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 One Masked Girl , Blogger