wtorek, 23 stycznia 2018

Haul Wyprzedażowy: ZIMA 2018



Witajcie kochane moje!

Dziś mam dla Was trochę moich nowości. Wyprzedaże kuszą i aż żal z nich nie skorzystać. Pojechałam z zamiarem kupna zimowej kurtki, a kupiłam... A zresztą - same zobaczcie! :)




Koszulka - New Yorker - 29,95 zł
Ostatnio polowałam na koszulkę w typie moro. Nie mogłam znaleźć idealnej, która by mnie zachwyciła. I wreszcie jest! Wyprzedaż w pełni zadowalająca. Przecena z 44,95 zł na 29,95 zł jest chyba dobrą przeceną. Rozmiar widoczny na zdjęciu to S.




Spodnie - Reserved - 29,99 zł
Uwielbiam takie typy spodni! Mają w sobie lycre, więc to dla mnie mocny plus. Przy ich zakupie nawet się nie zastanawiałam. Ich pierwotna cena wynosiła 89,99 zł. Następnie zostały przecenione na 79,99 zł. Ja trafiłam na drugą przecenę, która wynosiła 39,99 zł. Miałam szczęście, bo było dodatkowe chyba 20-30% zniżki - tak więc widzicie, żal nie brać! Rozmiar spodni to 36.







Kurtka - New Yorker - 69,95 zł
Na kurtkę wiosenną dawno polowałam, zwłaszcza a takim stylu. Miała być zimowa, a wyszła wiosenna. Ale w sumie kurtka to kurtka - liczy się sztuka ;). Początkowo kosztowała ona 219 zł. Po pierwszej obniżce jej cena wynosiła 129,95 zł, a cena finalna to jedynie 69,95 zł. Moim zdaniem mega okazja!





Torebka - Sinsay - 19,99 zł
Chodząc na imprezy brakowało mi właśnie jej! Piękna, czerwona i mała, czyli w sam raz na wyjście. Cena wyjściowa to 49,99 zł. Po obniżce kosztowała 34,99 zł, a po przecenie przeceny wynosi 19,99 zł. Zastanawiam się nad taką samą, ale w kolorze pudrowy róż. Warto po nią wracać?




Szalik - Sinsay - 14,99 zł
Zima jest - to i szalik musi być. Tego brakowało w mojej szafie. Mam same chusty, a wyprzedaż sprawiła, że pojawił się i szaliczek. Jego cena wynosiła początkowo 39,99 zł. 



Kurtka męska - Cropp - 119,99 zł
Mój partner miał mi jedynie "towarzyszyć" podczas łowów. Stwierdziłam, że jego poświęcenie warto wynagrodzić. Wypatrzyliśmy kurtkę, która jest mega ciepła. Kosztowała 249,99 zł, a po obniżce to jedynie 119,99 zł. Warto? Naszym zdaniem tak. Rozmiar na zdjęciach to M.

Jak widzicie wszyscy się są zadowoleni. Nawet mój mężczyzna znalazł coś dla siebie. A u Was jak z wyprzedażami? Korzystacie? A może omijacie tłumy w centrach handlowych i stawiacie na internet?



xoxo,
OMG  

90 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy, jednak totalnie nie w moim stylu - ja uwielbiam, róż, spódniczki, sweterki i inne słodkie dodatki, haha ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat słodkości też lubię, ale nie było nic takiego :(

      Usuń
  2. fajne ciuszki upolowałaś :) mi najbardziej podoba się ta skórzana ramoneska i spodnie z Reserved :)
    męska też niczego sobie ;D
    pozdrawiam


    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy! Mam podobną kurtkę tylko jaśniejszą i kupioną w innym sklepie. Ja z wyprzedaży w tym roku nie korzystam bo bym zbankrutowała :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja niestety nie mogłam się znowu oprzeć :)

      Usuń
  4. Ramoneska jest boska<3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, akurat szukałam podobnej kurtki jak ta brązowa tylko czerwonej lub bordowej. Trafiałaś na świetną cenę w New Yorkerze. Mega podoba mi się też ta koszulka.
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kurtka jest bordowa - zdjęcie nie oddaje jej koloru uroku :(
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Rzeczy nie w moim stylu ale warto kupić coś teraz na wyprzedażach :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanawiałam się nad tą torebką czerwoną ale ostetcznie wybrałam nieco inną czarną zamszową z złotym łancuszkiem ;P
    zakupy udane, każda dziewczyna tak chyba ma, że idzie po jedną rzecz a wraca z pełnymi torbami ;P

    NAHTURAL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnych czarnych niestety nie widziałam, a też bym chciała czarną :(
      Oj zdecydowanie masz rację! 1 potrzebna rzecz = 10 zupełnie innych rzeczy

      Usuń
  8. Kurtka świetna :) Szukałam podobnej teraz wiem gdzie kupić :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne rzeczy! Również lubię motyw moro - aktualnie poszukuje koszuli z tym motywem, haha ;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny szalik, ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jest zawsze haha, ja zawsze jadę do sklepu po konkretną rzecz a wracam z czym innym, super rzeczy upolowałaś,szczególnie ta czarna kurteczka New Yorkera
    Zapraszam do siebie
    http://nkarolainn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety - to my kobiety haha :D
      Dzięki! Kurtka jest bordowa (światło... ;/)

      Usuń
  12. Koszulka bardzo mi się spodobała, uwielbiam motyw moro :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta kurtka jest świetna. Uwielbiam takie. :D Za taką cenę to bym się nie zastanawiała i kupiła od razu.
    Ostatnio też zaszalałam na wyprzedażach. :D Ale u mnie to było planowane i w ten sposób powiększyłam swoją szafę o spodnie, bluzę, koszulkę, sukienkę i koszulę. Trochę żałuję, że nie kupiłam żadnego sweterka, ale i tak jestem zadowolona. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka moim zdaniem najlepsza
    Ma cudowny kolor <3
    mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Też ostatnio udało mi się kupić wiele fajnych rzeczy na wyprzedażach. Podoba mi się kolor tych spodni.
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy! Piękna ramoneska. :)
    Zapraszam na konkurs na naszym blogu :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba każda z nas to zna :D jedziemy kupić konkretną rzecz a wychodzimy z reklamówką całkiem innych. Ja tak mam jak idę na zakupy spożywcze np. po mleko. Do wózka trafiają czekolady, jogurty, kakao, owoce, warzywa i na koniec z wielkimi siatami pod pachą stwierdzam że zapomniałam o mleku :D świetne wyprzedażowe łupy!
    pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Skórzanych kurtek w szafie nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rzeczy :)
    https://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne ciuszki :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2018/01/new-things-from-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już nie pamiętam, kiedy ostatni raz kupiłam sobie jakieś ciuchy na żywo, a nie przez internet :D Super zdjęcia i ubrania!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię czasem sobie pochodzić i poszperać w ciuszkach ;)
      Buziaczki :*

      Usuń
  22. Super stylizacje <3 Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, z niezłych okazji skorzystałaś! Pozostaje mi tylko pogratulować łowów.
    Rewelacyjna kurteczka! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie fajne rzeczy. Wszystkie mi się podobają.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak to jest z wyprzedażami, że idzie się z zamiarem kupna czegoś innego a wychodzi się z wiadomo czym :) Mimo to -świetne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyprzedaże za mocno kuszą, żeby wyjść z jedną rzeczą :)

      Usuń
  26. Urocza torebka :)
    Ja nienawidzę wyprzedaży bo zawsze nakupuje tanie rzeczy, które czasto leżą z metkami w szafie, bo zawsze mam podejście "Napewno do czegoś będzie pasować", ale pewnie nie ja jedyna tak mam :D
    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam! Mam dużo takich rzeczy, które nie pasują do niczego, a kupiłam, bo kupiłam :D

      Usuń
  27. Świetny haul ;) też muszę się w końcu wybrać na jakieś zakupy :D
    zapraszam do obserwacji nowego bloga, stary być może zostanie usunięty ;) cudownego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, że trafiła się taka okazja i mogłaś upolować ciuchy o wiele taniej. No niestety nie są one w moim guście ale to Tobie mają się podobać. Miłego dnia ♥

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust, także rozumiem :)
      Buziak! :*

      Usuń
  29. I like that top and specially that both jackets.
    I discover your blog and start following it through GFC #23. Hope you would like to follow me back on G+,GFC and Bloglovin. See you soon on my blog. Please visit my blog.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale mi się podoba ta kurtka! Świetna- właśnie na taką poluję - muszę pobuszować w sklepie;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ramoneska mega mi się podoba! :) Wyprzedaże to super sprawa bo można upolować na prawdę tanio świetne rzeczy!

    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Tym bardziej, że dawno takiej szukałam :)

      Usuń
  32. Czarna ramoneska to coś co muszę kupić w najbliższym czasie!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  33. Szaliczek musi być cieplutki, lubię takie :)
    Świetne rzeczy upolowałaś. Obs. :* i zostaje tu na dłużej, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. faktycznie zebrałaś trochę wyprzedażowych łupów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super kurtka. Ja nie szalałam na wyprzedażach, jedynie przez internet i część zwróciłam. Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Lovely pieces you've got here hun! And my! That jacket is definitely a must-have!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 One Masked Girl , Blogger